Referentie

Familie Wouters uit Maarssen

Eerste contact
Het eerste contact tussen de familie Wouters uit Maarssen en Erwin van Le Grand Interieurbouw was geheel toevallig. Na een praatje en wat vragen over en weer is Erwin bij de familie Wouters thuis geweest om te kijken wat hun wensen waren.
Dat contact was meteen goed, waardoor ze vertrouwen in hem kregen. Erwin’s professionele benadering straalde deskundigheid uit.
Ook kregen zij niet het idee dat hij hen het vel over de neus wilde halen.

De opdracht
De bedoeling was dat Le Grand Interieurbouw het platte dak bij de familie Wouters zou vervangen. Dat hield in dat de balken en de bedekking werden vervangen en dat nieuwe lichtkoepels werden geplaatst. Daarnaast wilde de familie nieuwe plafonds en moest de elektra vernieuwd worden. Dit alles speelde zich af in september en oktober 2009.

Door de goede communicatie verliep alles prima naar wens. Van te voren informeerden Erwin hen hoelang ze bezig zouden zijn, wat de volgende dag op de planning stond en welke mensen zouden komen.
De goede organisatie van hun werk was een groot pluspunt.
Daarnaast, niet geheel onbelangrijk, werkten ze netjes en werd de rommel direct opgeruimd. Zelfs de buren viel dat op!

Nét iets meer
Wat de familie uit Maarssen ook een positief punt vind, is dat Le Grand Interieurbouw ook echt met je meedenkt: hoe kan het anders, béter, in je huis. Net even verder kijken dan de klant vraagt. Hierdoor zijn er fantastische verbeteringen in hun huis aangebracht, waarbij alles ook nog keurig werd uitgevoerd.

Na afloop kwamen de uitvoerders langs voor de eindevaluatie waarbij zij tevens garantie gaven op hun werk. Dat gebeurde op zo’n manier dat je als klant daar zeker gebruik van durft te maken als het nodig is zonder je bezwaard te voelen!

Waarom Le Grand Interieurbouw?
De deskundigheid en de betrokkenheid is groot. Ze hebben inzicht in de mogelijkheden van een huis. De goede samenwerking tussen het team van Le Grand Interieurbouw en de klant is geweldig. Dat schept veel vertrouwen. Aldus een tevreden klant.

 

Dhr Kaptein uit Vijfhuizen

Eerste indruk was goed
Erwin Groot van Le Grand Interieurbouw woont vlakbij Tom Kaptein. Het eerst contact tussen hen werd gelegd tijdens de bouw van de kelder bij Erwin thuis. Dat contact liep meteen goed.
Tom zag dat tijdens de bouw van de kelder zeer netjes werd gewerkt. Het werkterrein was altijd keurig opgeruimd. Naast dat goede contact genoeg reden om voor zijn verbouwing naar Le Grand Interieurbouw te stappen.

De klus
De slaapkamer in het huis van Tom Kaptein lag ongeveer een meter onder het niveau van de woonkamer. Besloten werd het geheel een meter omhoog te brengen. Eerst het dak en aansluitend de vloer. Daarbij werd ook meteen de badkamer uitgebreid. Alles is nu op gelijke hoogte. Ook werden het dak en een aantal kozijnen vervangen. Al met al een flinke klus!
Half februari 2010 is men gestart met de verbouwing. De bedoeling was binnen vijf weken klaar te zijn. Door meerwerk zijn daar een kleine twee weken bijgekomen!

Uitstekend werk
’Gedurende deze zeven weken liep eigenlijk alles prima naar wens‘, aldus Tom Kaptein. Er was absoluut geen sprake van miscommunicatie wanneer dan ook. Ook de onderaannemers hebben met hun specialisme, zoals het dakdekken, het installeren van de CV en het stukadoren, uitstekend werk verricht.
De hele verbouwing is recent uitgevoerd maar mochten er in de toekomst nog zaken zijn waar Tom Kaptein tegenaan loopt, dan verwacht hij geen problemen. Mede door de goede verstandhouding gedurende de verbouwing.

Warm aanbevolen!
De volgende klus, een nieuwe open haard, laat Tom waarschijnlijk ook doen door Le Grand Interieurbouw. Deze tevreden klant beveelt Le Grand Interieurbouw dan ook van harte aan bij anderen.